{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هعی درسته از وقتی فیلیک اومده بارسا بهتر شده ولی بارسا و

هعی درسته از وقتی فیلیک اومده بارسا بهتر شده ولی بارسا وقتی مسی رفت اون بارسا دیگه نمیشه
دیدگاه ها (۴)

صدا کم 🔇

حق تا خدا.... وقتی یه مدت اولین نفر باشی و دیگه بگی بزار پیم...

اون آدم درسته رو انتخاب کن #بارسلونا #فرمین #رافینیا #پدری #...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط