{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ولی ریمکس خوبی بود♥️🤙🏻

ولی ریمکس خوبی بود♥️🤙🏻
دیدگاه ها (۰)

خودتو با من مقایسه نکن چون:

این آهنگ تو ذهنت پلی مشه

کدوم قلبو داری؟❤️‍🩹قلبتو کامنت کن❤️‍🩹من زخم خورده! ❤️‍🩹

شب و روز دارم به اینا فک میکنم...✅

اهنگ علی میرحسنی

ریمکس جالبی بود🥲

فالو کن بیا تو دنیای کلیپ و ریمکس

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط