{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

.... :(😞

.... :(😞
دیدگاه ها (۰)

و آغوشت حجم کوچک شده ی دنیا بود ... ♥️

من که میرم ولی تو تا ابد ،" یک من " به قلبت بدهکار خواهی شد...

اگر روزی از آرامش پرسیدند از بودنت خواهم گفت ♥️

همیشه سخت ترین مسیر ها به زیبا ترین مقصد ها میرسن ... 🦋🌱

#روز_جهانی_دختر مبارک🍻

برات فرستادم باید تا اخرش بببنی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط