{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

آخ من سگ مصب به حرفات دل بستم🖤

آخ من سگ مصب به حرفات دل بستم🖤
دیدگاه ها (۱)

تو بگو ، چه سود؟

غم آهنگش>>>

تو نباشی زِنده بودنم با مُردنم نداره فرق...

موتورسوار

اون سگ مصب تو دستتو بزار کنار همه چی اوکی میشه 😎😂

از کتاب"به امید دل بستم":)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط