{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

🤣🤣

🤣🤣










دیدگاه ها (۰)

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

سراسر خیر است، تأخیرهای خداوند... 🌱گاهی خداوند اجابت را به ت...

دیگه فرار نمیکنم از چیزی که هستم، میپذیرمش.

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط