{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

به غیر با تو بودن

به غیر با تو بودن
دلم آرزو ندارد...
دیدگاه ها (۰)

آدما نمیان که بمونن،اونا میان که بهت برسن و ازت بگذرن.

کی ارزو کرد امشب دلم بگیره؟؟😭

غیر از تونباشد هیچ کس یار دلم...#عاشقانه #ویسگون

غیر از تو در این شهر کسی بابِ دلم نیستجوری که دلم خواسته بی‌...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط