{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

حرفی نیست فقط میخام حس خوبی بگیری❤️

حرفی نیست فقط میخام حس خوبی بگیری❤️
دیدگاه ها (۱)

هر اتفاق بدی یادآور روز های خوبه؛همینش تلخه😢

کاری به بقیش ندارم ولی این🙂..همایت فراموش نشه دوستان ❤️🎀

اگه کسی نبودی بازم دوست داشت؟

برادر عقلش رو از دست داده 🥺🥰🎀💋❤️

خیییلی حس خوبی داره

حس خیلی خوبی دارههه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط