{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اگر من بچت بودم اسممو چی میذاشتیی☆♡🤣🫶😐

اگر من بچت بودم اسممو چی میذاشتیی☆♡🤣🫶😐
دیدگاه ها (۶)

کدوم معلمت تو رو خیلی نارتحت کرده

ذهن من؟ به خودکشی

کاپه کاپه کاپه

خیلی راحت

POV=تو بچت روهم ارمی کردی😂

اسممو ببینید 👇میکا_داشـــــــــــــــــــــــــــــــــاق🥲🥲

بپرسین ولی اسممو نمیگم🙄😁

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط