{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کاش برمیگشت ان روزگاران ومردم خوش

کاش برمیگشت ان روزگاران ومردم خوش
دیدگاه ها (۰)

همه فکر میکنن مستم.. ندونن گیر قفسم.

تورا از بین صدها گل جدا کردم

خــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدا

یاد باد ان روزگاران یاد باد👌😊

♦️‌ یاد باد آن روزگاران یاد بادبدا به حال آنانکه ماندند حال...

خوش ان روز..

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط