{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

جوری که ۲۰۲۵ برام مهم بود .‌‌.‌.

جوری که ۲۰۲۵ برام مهم بود .‌‌.‌.
ادیت🛐
دیدگاه ها (۴)

اسم آهنگ؟

ساخته خودم🤣

هوم ؟

اسم آهنگ ؟

برام مهم بود؟😄اون برام مهم نبود اون کل زندگیم بود

جوری که تابستون برام میگذره:

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط