{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

آخـرِ روز بازم تنهاییم...!🌑✨

آخـرِ روز بازم تنهاییم...!🌑✨

ولی خیلیامون این احساس تنهایی رو تجریه کردیم تو زندگی نه؟
دیدگاه ها (۰)

جوری که اورهان بی لیاقته و دلم برای گلگون میسوزه...🫂🥲

هیچی تو اتاق عوض نمیشه👌🥹🥹🤍

نقطه ضعفش:)❤‍🩹!

این مکان💔به قول مرت با دیدن قسمت جدید انگاری داشتیم یه سریال...

چقد ما این آهنگ رو زندگی کردیم😞

برادر جانم

ادیت خودم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط