عشقای من،یه نصحیت از طرف من بهتون:تو هر رابطه ای اگه احسا
عشقای من،یه نصحیت از طرف من بهتون:تو هر رابطه ای اگه احساس میکنین اولویت طرف مقابلتون هستین بمونین در غیراین صورت موندنتون باعث اذیت شدن و دلتنگی یه طرفه شما فقط میشه🙃اولویت بودن یعنی بین همه ی مشغله هاش برای تو وقت داره و بقیه کارا رو به تو ترجیح نمیده،همین 😇 دوستتون دارم بــــــوس بهتون 🥰🫂❤
- ۵.۴k
- ۱۳ خرداد ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط