{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کاش آدم به خودش بخواد نه پول 💔😞😞😞

کاش آدم به خودش بخواد نه پول 💔😞😞😞
دیدگاه ها (۰)

ادم باید روی پای خودش وایستد

خاطره ها همیشه ماندگارند ولی ای کاش ادم ها هم ماندگار بودند ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط