{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یادداشتی برای خودم:

یادداشتی برای خودم:
بهت افتخار میکنم...😍
دیدگاه ها (۰)

مثبت چی فکر کنه؟خب حالش بده...

هر کسی تاب و توان و تحمل ویرانگر عشق را ندارد...👌

تقدیم نگاه زیباتون...😍

😍😍😍

یه پسر کل عمرش رو برای افتخار جنگید اما هیچوقت جمله ی بهت اف...

بهت افتخار میکنم دختر قشنگم:)

من بهت افتخار میکنم دخترم🥺💜 @park_fm

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط