{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تو با من صمیمی نیستی....

تو با من صمیمی نیستی....
دیدگاه ها (۱)

خیلی بده(˵•̀෴•́˵)

فقط خفه شو🎀🤗

خیلی زیاد میخوام😭🛐

اینو بفهمینننن⚔️(*دارم با خودم حرف میزنم)

تو واسه من دوست صمیمی نیستی یه چیزی بیشتر از دوست هستی💋❤️

تو نیستی ولی......

وقتی تو نیستی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط