{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

🙃وقتی دوسش داری خوب

🙃وقتی دوسش داری خوب
ولی
دوسش داره🙂
این بده
دیدگاه ها (۱)

🥺ولی من فقط میخاستم کنارم باشه

ای کاش کور بودم و نمیدیدم ک تو اینکار رو باهام کردی 😅💔

🙃

وقتی دوسش داری ولی اون باهات بده :)

+دوسش داری؟_همین که میدونم زندسو نفس میکشهخودش آرامشه برام+چ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط