{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

💔🫠

💔🫠
دیدگاه ها (۰)

در عمق جوانی پیر شدیم رفت😄😢

~قوی باش~

دلم میخواد زندگیمو بدم دست یه آدمی بگم یه لحضع نگه دار بعدش ...

گریه بسه بخند یکم... (:

یاشار♡♡از کسی اصوی نمیرم نگو اصکی میره 😌☆☆☆☆برای اصکی اجازه ...

حمله کره شمالی با بمب مرگبار هیدروژنی به خاک آمریکا.و پیامدهای ناگوار ناشی از سونامی برای کشورها

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط