{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دل بستم....

دل بستم....
دیدگاه ها (۱)

حق داری بری....

صداتتتتتت عارامشه ...

ریدم تو زندگی....

دیوانگی هم عالمی داره...

از کتاب"به امید دل بستم":)

خانم دل به تو بستم❤ دل همرو شکستم💔#نیکا#نیکا_فلاحی

من دل بستم به حضور خدا....

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط