{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یادت باشه همیشه بخندی چون با گریه کردن چیزی درست نمیشه🎀😃

یادت باشه همیشه بخندی چون با گریه کردن چیزی درست نمیشه🎀😃
دیدگاه ها (۱)

یادت باشه ،توی چشمای آدمِ درست ،تو همیشه کاملی .

آن نازنین کجاست

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط