{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

غصه هایت را با قاف بنویس که هرگز باورشان نکنی.آنگاه فقط ق

غصه هایت را با قاف بنویس که هرگز باورشان نکنی.آنگاه فقط قصه است و بس...🤗🤗🤗
دیدگاه ها (۲)

تقدیم به شما خوبان 🥰🤗

هممون میریم.....

مرور خاطرات کودکی را دوست داری؟

من اگر بدانم فردا جهان متلاشی خواهد شد.من باز هم درخت سیبم ر...

بنویس رمز خودتونهارمی نیستی لایک نکنی

میان تمام نوشته هایت گاهی هم برای من بنویس !🤍✨

قصه ای تلخ تر از غصه ی من آیا هستنیمه ی راه رها کرد مرا همسف...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط