{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

گر مرا از در برانی جای دیگر من ندارم

😔😔
دیدگاه ها (۰)

لطفا نه نیار خیلی کلافه ام

دعای ۱۹ صحیفه ی سجادیه

ای جانم حسین حسین جان

کن فیکون بشه زمین کربلا می مونه

♦️ غیر تو #یاری ندارمبا کسی #کاری ندارمگر مرا از در برانیجای...

گر نبودم ببخش مرا (:

اونجا که جناب مولانا میگه:  ‏گر هيچ مرا در دل تو،جاست بگو!‏گ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط