{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خو بسه دیگه......

خو بسه دیگه......
تا شب انلاین نمیشم.....
دلم برا خونه تنگ شد⁦......
اینجا خیلی سر صدا هست⁦༎ຶ⁠‿⁠༎ຶ⁩
دیدگاه ها (۱۰)

این چونی رو دنبال کنین گایید مارو...https://wisgoon.com/shiz...

چقد به ستایش اهمیت میدن....حسودی-

دوست دارم:)https://wisgoon.com/anime.zxv.25

اینقد توجه میکنم تا ویسگون محدودم کنه....https://wisgoon.com...

سلامممممم چطوریدددد

کل بچگیم با این صدا گذشت🥲دلم برا این صدا تنگ شده😭

دلم برا شب اول محرم تنگ شده... #کربلایی_امین_قدیم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط