{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

توکیو ریونجرز قشنگترین و غمگینترین و بهترین انیمه ای هست

توکیو ریونجرز قشنگترین و غمگینترین و بهترین انیمه ای هست که تا به حال دیدم و تا ابد خواهد ماند 🎀😭✨️✨️
دیدگاه ها (۱۴)

بیشوری رو کنار بزارید...#بیشور_نباشیم

کاشکی این واقعا پشت صحنه ی #توکیو_ریونجرز بودش💔🥲مخصوصا مرگ ا...

خواهر پینکی پای خیلی خوشگلهههههه 😭🎀✨️

مخاطب ؟همون اسکلایی که تو بیوی پیج اصلیم تگ کردم :)

توکیو ریونجرز تا ابد >>>

ولی هیچ انیمه ای جای توکیو ریونجرز و کارکتراشو نمیگیره

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط