{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

سلام فرمانده...🌿

سلام فرمانده...🌿
در شیراز:)))✌
دیدگاه ها (۰)

چرا غیبت اینقدر بده؟ ...

فرمانده کل سسا 🫡فرمانده کل سساااسلام ای ضربان گوجه هااا،فرما...

🚩 اظهار عشق نسبت به ایران اسلامی با سرود سلام فرمانده

#سلام فرمانده#مهدی سلااام #آقای خوبم#ســــــــــــلام🫡🇮🇷❤#سل...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط