{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

توام که نارفیق بودی حلالت داش...💔🕊

توام که نارفیق بودی حلالت داش...💔🕊
#غمگین #دپ
دیدگاه ها (۱)

پس چرا وضع ما اینه!؟🥀🕊#غمگین #دپ

مشتی حمایت کن🤍#غمگیت #دپ

توهم که نارفیق بودی ، حلالت داش...(:

بگو توام تنگ شده برای من⁦(⁠╥⁠﹏⁠╥⁠)⁩#غمگین #عشق

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط