{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نمی دونم چجوری بعضیا به ایشون میگن زشت🛐🛐🛐🛐

نمی دونم چجوری بعضیا به ایشون میگن زشت🛐🛐🛐🛐
دیدگاه ها (۹)

هعی....‌:(💔

من اینو اول دیدم پشمام ریخت🙃ولی بعد که زیرشو خوندم ایشون ارز...

ای وای من نمیرم🤲🏿🎀#ارمان

واااییییی🎀🛐

واقعا من موندم بعضیا چجوری بهش میگن بی احساس 😐💔

خدایی چجوری بعضیا میگن خوشگل نیست خیلی نازه گوگولی که 🗿😭

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط