{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

قبولش کردم

قبولش کردم
دیگ مال من نیستی........
دیدگاه ها (۳)

باید از عشق مراقبت کنی چون دیگ‌تکرار نمیشه....💔

تا صب حق🥺

تو خونه نداری همش توی قلبه منی اخه توhttps://wisgoon.com/iha...

از وقتی ک اومدی همه چی خراب شدهA

قبولش کردم ، دیگه مال من نیستی:)

تو دیگه مال من نیستی و من باید قبولش کنم،این خیلی سخته:)))))...

دیگه مال من نیستی تمومت کردم!

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط