یکی از نشونه های آدم های بالغ اینه
یکی از نشونه های آدم های بالغ اینه
که میتونن به عقاید دیگران احترام بزارن
حتی وقتی کاملا باهاش مخالفن 💐
آدم بالغ ب جای مسخره کردن تحقیر کردن
یا جنگیدن برای اثبات خودش سعی میکنه
بشنوه درک کنه و محترمانه نظرش رو بگه
این روزها.کشورمون بیشتر از هر چیزی به
آدمهای بالغ و آگاه نیاز داره 💚🌱
که میتونن به عقاید دیگران احترام بزارن
حتی وقتی کاملا باهاش مخالفن 💐
آدم بالغ ب جای مسخره کردن تحقیر کردن
یا جنگیدن برای اثبات خودش سعی میکنه
بشنوه درک کنه و محترمانه نظرش رو بگه
این روزها.کشورمون بیشتر از هر چیزی به
آدمهای بالغ و آگاه نیاز داره 💚🌱
- ۱.۰k
- ۰۵ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۸)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط