{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

من به باراونا سپردم به خیابون سپردم که مواظب تو دیونه باش

من به باراونا سپردم به خیابون سپردم که مواظب تو دیونه باشن ❤❤❤❤❤
دیدگاه ها (۰)

به کسی از تو من چیزی نگفتم اگه دستات بیاد باز میشه مشتم

اگه تو زندگیت واقع اضافی هستم میتونی بری با کسی که بری ببی...

❤❤❤❤❤❤

عشق دل ❤❤❤❤

مسئولان بابد مواظب حیله دشمن باشن ۶۰ روز خیلی زیاد

بی تو هرشب این دیونه......

بی تو هرشب این دیونه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط