{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اینم یکیج دیگه از ادیتا😊

اینم یکیج دیگه از ادیتا😊
دیدگاه ها (۱)

اهنگشم دارم

اینم سه تا دیگه از ادیتا... اولی رو فقط متنشو خودم نوشتم...

قول داده بودم دیگه ازین ادیتا نزنم ولی واقعا نشد...🧑🏻‍🦲

از این ادیتا بزنم؟؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط