{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

از الآن دیگه می خوام BTS بذارم 😁

از الآن دیگه می خوام BTS بذارم 😁
با فالوت پشیمون نمیشی😁😎❤
دیدگاه ها (۶)

🛐😎قول میدم از فالو کردنم پشیمون نمیشی😉❤

🤣😎فالو نمی کنی خوشگله ؟❤️😁

هیچی برای گفتن نیست...😎اگه دوس داشتی فالو کن😁❤

💀🔪حیف که مخاطبش ویسگون نداره 😎😈با فالوت خیلی خوشحال میشم❤❤❤

میکس ستاره مشکی از خودم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط