{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خسته ام 😑 از این زندگی بدون نت فقط منه بدبخت که داخل یک

خسته ام 😑 از این زندگی بدون نت فقط منه بدبخت که داخل یک روستایی زندگی میکنم که نزدیک ترین روستا به نیروگاه هسته‌ای بوشهر هست
دیدگاه ها (۶)

بچه ها با من موافقید که خاله تراپ (کص‌خر) و عمو نتانیاهو ( ک...

آهنگ مورد علاقه من داخل جنگ 😁

سلام گوگولی ها 🥹🐥

مافیاسو : 🤦🏻‍♀️

زندگی تلخ ترین…خواب من است!خسته‌ام خسته از این خواب بلندلایک...

پیج رسمی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط