{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

این ماه از هیچکی و هیچ شخصی کلمه (خوبی ؟!) رو نشنیدم حتی

این ماه از هیچکی و هیچ شخصی کلمه (خوبی ؟!) رو نشنیدم حتی ا*ون
دیدگاه ها (۲)

من همین الان 🙃

😅

بیاید هیچکی رو به زور کنارمون نگه انداریم چون اون ارزش آرامش...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط