{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

آهنگ خوندنشون رو نگاه شینوبو و گیو چقدر این شیپ زیباست بع

آهنگ خوندنشون رو نگاه شینوبو و گیو چقدر این شیپ زیباست بعضیا شینوبو رو با دوما شیپ میکنن ولی من با گیو شیپ میکنم😊😊
دیدگاه ها (۸)

شینوبو و گیو🥺 کیا عاشقشن؟

حرفی ندارم بگم😑

درخواستی😊

ببخشید بچه تو هر پستی نوشتم شینبو من اینطوری صداش میکنم ولی ...

رمان انیمه ای هنوز نه چپتر آخر بخش دوم

😍چقدر زیباست این اهنگ😍

رمان خاطرات زندگی نسخه اگر شینوبو زنده میموند پارت پنجم خب ب...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط