{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

و کسی نتوانست عشق را توصیف کند،تاوقتی که درگیر چشمان او ش

و کسی نتوانست عشق را توصیف کند،تاوقتی که درگیر چشمان او شدم🤭
خوب بود؟خودم نوشتم😁
دیدگاه ها (۰)

راستشو بخاین سر این روانی شدم واقعا افسردگی گرفتم خیلی ظلم ش...

کاپلی که همه عاشقشن😂👌🏻

#درگیر عشق ت شدم 🕊🤍خوشت اومد فالووحمایت کن پشیمون نمیشی 🕊🤍

بچه هااااا

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط