{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تقصیر خودم بود

تقصیر خودم بود
دیدگاه ها (۴)

I don't care bro 🥱

special singer 🫠🫠

yeahhhhh 🙇🏿

تقصیر خودم نیست😔🎀

خودم ازش جدا شدم اون همش اومد جلو ولی خب ولش دیگه تقصیر خودم...

صدها بار مردم و زنده شدم ولی برگشتی درکارنیس شاید تقصیر خودم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط