{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اولین چیزی ک بهت میگم...

اولین چیزی ک بهت میگم...
(البته نمیدونم کی هستی ولی خ اوک😂+
دیدگاه ها (۳)

“تو”قشنگ ترینتیتر زندگی من هستی…!!!

اوک حق تر از این؟ᵕ̈

اوک ولی حق تر از این نداریم...😐😂

ی خرده گوشامون رو بهشتی کنیم:)))✨

# خ#و#د#ک#و#ش#ی#

نمیدونم کی هستی ولی چراااااااا

مرسی ک هستی❤S❤

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط