{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چه حرف خوبی گفت آدم دوست داره براش بمیره اخه🌑

چه حرف خوبی گفت آدم دوست داره براش بمیره اخه🌑
دیدگاه ها (۳)

وای دستاشو نگاه دلم رفت براش آخه🤍✨️

وایییییی

استوریش

ادم بمیره همچین خفتیو نبینه

اخه چشمه رو نگاه کننن🏞با ادم حرف میزنههعععع🗣️📍ادرس:📍:کوه چین...

آخه چرا باجی باید بمیره از بین این همه آدم اخه چراااا اینننن...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط