{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تنها نیستی

دیدگاه ها (۱۴)

کی میای منو بدزدی اخه

بچه ها از بیکاری رفتم چت ناشناس زدم تو تلگرام

چون عاقبت کار جهان نیستی استانگار که نیستی چو هستی خوش باش خ...

نیستی کلافمم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط