{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کاش گاهی لال بشیم

دیدگاه ها (۰)

دو سال گذشته ولی درد تو درمانی نداشت

I wish your arms were in my place, not the ears of the room

کاش بجای خودم قلب سکوت میکرد

میگن کاش بزرگ نمیشدیم ولی اقای قاضی ما بچگیمونم قشنگ نبود که...

زمانی که این تصاویر پخش شد یادتونه چقدر خوشحال شدیم؟ای کاش ص...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط