{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یه کاری کن که می تونی ، یه خونه شو تو ویرونی

یه کاری کن که می تونی ، یه خونه شو تو ویرونی
از این بیشتر نپرس از عشق ، نمی دونم ، نمی دونی.
دیدگاه ها (۲)

خیلی چیزها هستش تو می‌بینی و می دونیکه من نمی دونم و نمی بین...

نمی دونم چرا بیشتر می چسبه😂

خوب معرفی من نمی دونم کی آخه این می خونه ولی اره دیگه:اسم ار...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط