{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

..........

من رو اهنگامم حس مالکیت دارم، تو که دیگه جای خود داری، پس با من از حسودی حرف نزن🚶🏻
نیمام:)
#عاشقانه
دیدگاه ها (۰)

.........

......

.........

..............

بابا انقدر حرف نزن دیگه ساعت ۷ صبح چه انرژی داری🤣😅

تو دیگه حرف از معرفت نزنلاایکک یادتونننن نرههه نانااصاامم

تو درخوش‌ترینجای قلبماقامت داری...#عاشقانه #ویسگون

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط