جون داداش یکی به من بگه تو این مدارس چه خبره. لامصبها یه
جون داداش یکی به من بگه تو این مدارس چه خبره. لامصبها یه طوری رفتند تو نخ کار که انگار یه دیسکو شبونه توی لاس و گاس آمریکاست. یعنی اینجا همه چی آموزش داده میشه الا درس . دانش آموختگان و نخبگان زن زندگی آزادی😏😏😏😏
- ۱.۹k
- ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۲۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط