{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بیماری ناعلاج فقط بغلت😘

اونی کسی ک تحمل قهرتو نداره منما
در جریان هستی😍
دیدگاه ها (۰)

میگم دلبر صبحی ک با تو باشه فک نمیکنی خورشید اضافس؟!

تو همیشه برام یدونه ای😌☝

الهی فدای اون لبات بشم من😍

توجه کنید برای زوجا و رِلا خوبه😄😻

خواستم یاداوری کنم ک زندگی ما با غم تشکیل شده،و باید تا اخر ...

آدمی که انقدر جرات داره توی این دنیا احساساتش رو ابراز کنه و...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط