{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ولی چهلیسا یه چیز دیگست🥹🛐

ولی چهلیسا یه چیز دیگست🥹🛐


به درخواست کصخل چون فکر میکنه من فقط جنیسا رو دوست دارم🤦🏻‍♀️
دیدگاه ها (۰)

بله هیچوقتم با خانم کصخل روان پریش قهر نمیشم(عین سگ دورغ میگ...

ولی جوری که جنی طرفدار زناست 🥹🛐🛐🛐

دوست پچگی یه چیز دیگست

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط