{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

"تو اوج علاقه‌ام رهات کردم، نه برای اینکه نشد، برای اینکه

"تو اوج علاقه‌ام رهات کردم، نه برای اینکه نشد، برای اینکه نخواستی، هر چی بیشتر بهت عشق دادم تو فقط تو شکستن قلبم بیشتر سوپرایزم کردی، بیابونی که سبز نمیشه رو نباید آب داد چون در آخر خودت هم خشک میکنه، آره عزیزم، تو من رو از عشقی که بهت داشتم خشک و پشیمون کردی."
دیدگاه ها (۰)

دلم؛من کل وجودم براش تنگ شده و کاری از دستم برنمیاد.

"زمان فقط آدم‌ها را می‌برد و خاطره‌هایشان را جا می‌گذارد. و ...

دنیا توی یک آدم خاص خلاصه نمیشه، دنیا توی گوشی خلاصه نمیشه، ...

?My fake love part one

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط