{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ادیت خودم قشنگ شد

ادیت خودم قشنگ شد
دیدگاه ها (۱)

ببخشید چند روز فعالیت نداشتیم

سلامم چطورین یه مدت بود نیومدم ویسگون میخواستم اینو بگم که ...

اخر سر نفهمیدم بستنی یا شکلات😂سوال:شکلات یا بستنی

فک نکنم😂

ادیت خودم زدم با کلیپ سازه جدیدیم قشنگ یانه

قشنگ میتونم بگم ریدم توی این زندگی//ادیت خودم..خوبه؟

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط