{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ای خوداااااا

شرمنده خیلی وقت بود ویدیو نزاشته بودم(عوارض تابستون و گشادیه چیزی نیس😅)
#طنز #جیمین #شوگا #یونگی #بی_تی_اس
دیدگاه ها (۰)

نیو ارمی/آرمی قدیمی

سم یافتوممممم

سلام خوشگل خانم ها خیلی وقت بود درباره بلک پینک ویدیو نزاشته...

آرمی نیس که برا خودش وی إی آرِ#بی_تی_اس #جونگکوک#تهیونگ #نام...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط