{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کاش کلا محو شم کسی نفهمه

کاش کلا محو شم کسی نفهمه
دیدگاه ها (۰)

دیاناااااا😭😭💔

اعصابو روانم عالی بگید که تنها نیستم

ولی برا من حس قشنگی نیست

حال منو آخه کی بفهمه...؟برم محو شم؟ از روی زمین؟ از زندگیتون...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط