{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

حالا کی گفته تو زشتی ؟ هرکس گفته خودم قبرشون آماده میکنم🤗

حالا کی گفته تو زشتی ؟ هرکس گفته خودم قبرشون آماده میکنم🤗
دیدگاه ها (۶)

شی او یه چیز دیگسسسس😎😎😎❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

عموووو؟؟؟؟ الان به رو وون گفت پیر شدییی؟؟؟؟ آیا شما قصد مردن...

چقدر اهنگش به خود سریال میخوره🥹❤️

وای قسمت اول و اون قسمت.... 🥹💔

هرکس بهم دست بزنه نمی‌گم ددیم بیاد خودم دستشو قلم میکنم

سلام دوستان داریم یه کارخیرمیکنیم

جالبه که خودم خود قدیممو مسخره میکنم خب هرکس جای من بود خود ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط